Hologram Huren bij Hologrammer

Vandaag beschrijven 8 bruikbare tips en technieken zien om aandacht te krijgen en meer mensen naar de stand te brengen met behulp van hologram technologie.

Dit zijn dezelfde tips die we hebben gegevens aan onze klanten die misschien zijn begonnen als sceptici, maar nu ambassadeurs van Hologrammer zijn geworden.

Dus of u hologrammen eerder op een beurs hebt gebruikt of uw holografische ervaring wilt verbeteren voor uw volgende bedrijfsevenement, in deze gids vindt u enkele krachtige marketingtips die u stap voor stap door het proces leiden om de maximum aantal leads dat zal leiden tot het converteren van grote aantallen voor uw bedrijf.

  1. Ken uw budget voordat u navraag doet
  2. Maak een merkstijlgids
  3. Ontdek uw standopties
  4. Een holografische leverancier inkopen
  5. Een gedetailleerd plan maken
  6. Waarom u aangepaste inhoud nodig hebt
  7. Overweeg om interactiviteit en audio toe te voegen
  8. Beveilig uw stand vroeg
  9. Leadgeneratie goed gedaan
     
  10. Leer jezelf over http://www.HOLOGRAMMER.nl
    Met de holografische technologie die vandaag beschikbaar is, zijn de opties eindeloos en elk komt met een prijs die moet worden overwogen en gewogen met uw totale budget voor handelsbeursmarketing. zeer effectieve leads en inkomsten genererend kanaal.

Er zijn vandaag 4 manieren beschikbaar:

HOLOGRAMMER LITE

voordelen:

-Draagbaarheid maakt de hologram een geweldige optie voor beurzen
-Gemakkelijke installatie, plug and play

  • Kosteneffectieve

nadelen:

-Kleine maat (42 cm)
-Lager kwaliteitsscherm
-geen app controle
-moeilijke software

http://www.hologrammer.nl Pro

– 65 cm

  • Draagbaarheid maakt het een geweldig hologram voor beurzen
  • Gemakkelijke installatie, plug and play
  • Cloud-ondersteuning en smartphone-app
  • Kosteneffectieve
  • Uit

nadelen:

-beschermende zaak nodig

www.Hologrammer.nl wall

voordelen:
Persoonlijk ondersteuning

  • Indrukwekkende kijkervaring
  • Opvallend Hologram
    -Uit te bouwen tot onbeperkte grootte

nadelen:
-Vereist een groot opstellingsgebied

  • duur
    -Heeft Hologrammer-specialisten nodig om uw hologramwand te bouwen
     
  1. Ken uw budget voordat u navraag doet
    U kunt het proces het beste reverse-engineeren en beginnen met een budget van hoeveel u wilt uitgeven. Nadat u en uw team hebben besloten hoeveel u wilt uitgeven, kunt u contact met ons opnemen en nauwkeurige en redelijke oplossingen krijgen die aan uw budget voldoen.

Het bedrag dat u uitgeeft, is bepalend voor de holografische technologie die u gaat gebruiken, de grootte en resolutie van uw display, het niveau van interactiviteit, geluidsontwerp, beschermende behuizing, aangepaste fabricage, contentcreatie en gebruik.

  1. Maak een merkstijlgids
    Voordat u begint met het maken van plannen voor uw hologramervaring, moet u ervoor zorgen dat u een handleiding voor merkstijlen heeft.In dit rulebook wordt uitgelegd hoe uw organisatie zichzelf presenteert aan de wereld door middel van logo’s, lettertypen en kleuren, fotografie en nog veel meer. Het is zo krachtig dat sommige mensen noemen het zelfs een merkbijbel, maar laat je daar niet door intimideren – dat zijn gewoon verschillende namen voor hetzelfde document. Het kan een pagina in lengte of 20 pagina’s lang zijn. Het gebruik van een merkboek zorgt ervoor dat je merk eruit ziet en aanvoelt hetzelfde voor uw grafische voorstellingen, uw holografische ervaring, marketingmateriaal, mensen die werken aan klantenservice, marketing, ontwerp en verkoop
  2. Onderzoek uw standopties
    Nadat u de gewenste cabinegrootte hebt gekozen, vraagt ​​u de organisator van het evenement om de ontwerp- en decorbeperkingen, zodat u goed kunt plannen hoe u dit wilt aanpakken door een hologramervaring te integreren zonder tijd, energie en middelen te verspillen. Er zijn vier standaard cabinegroottes, en slechts één daarvan staat hangende signalen toe. Als je nadenkt over een holografische projectie-ervaring met kennis van de scope waarmee je mag werken, kun je een specifiekere en creatievere manier bedenken om je beurscabine te bouwen.
  3. Een gedetailleerd plan maken
    Uw stand is de eerste indruk van uw bedrijf tijdens de expo, dus het opstellen van een gedetailleerd plan tijdens het pre-trade show marketingproces is van cruciaal belang. Uw hologramervaring is gericht op het vertellen van een verhaal met licht, overweeg hoe de omringende verlichting zal interageren met de hologramervaring Is het hologram de belangrijkste attractie, een accent, ondersteunt het menselijke interactie? Al deze dingen moeten in overweging worden genomen bij het opstellen van uw stand. U kunt overwegen om extra afbeeldingen, muren of merkpanelen toe te voegen om de impact van de hologrammen te maximaliseren. willen proberen het Instagram-waardig te maken. In deze tijd waarin de inkoopmarkt draait om esthetiek, moet je ervoor zorgen dat je hologram en stand iets is waar ze een foto van maken en delen op hun sociale media.
  4. Onderzoek uw standopties
    Nadat u de gewenste cabinegrootte hebt gekozen, vraagt ​​u de organisator van het evenement om de ontwerp- en decorbeperkingen, zodat u goed kunt plannen hoe u dit wilt aanpakken door een hologramervaring te integreren zonder tijd, energie en middelen te verspillen. Er zijn vier standaard cabinegroottes, en slechts één daarvan staat hangende signalen toe. Als je nadenkt over een holografische projectie-ervaring met kennis van de scope waarmee je mag werken, kun je een specifiekere en creatievere manier bedenken om je beurscabine te bouwen.
  5. Waarom u aangepaste inhoud nodig hebt
    Als u een logo, een logo met tekst, uw product, afbeeldingen, video of CGI-effecten moet presenteren in een hologram-holografische inhoud, ziet deze er het beste uit wanneer deze speciaal voor dat doel is gemaakt. Inhoud moet bijvoorbeeld op zijn eigen laag worden weergegeven, zodat het geeft het uiterlijk van een “zwevend in de lucht effect.” Gewoon herbestemming van een video die werd opgenomen voor een ander medium zal dit effect niet bereiken en maximaliseert het gebruik van onze holografische technologie niet. Als uw bedrijf zeer gespecialiseerde technologie of processen heeft die De nauwkeurigheid van uw holografische afbeeldingen en animaties is van groot belang voor een goed geïnformeerde doelgroep. Als uw afbeeldingen niet beschikbaar zijn, kan dit uw autoriteit als merkexpert in gevaar brengen. Wat is de belangrijkste activiteit? Huur de beste bewegende grafische kunstenaars die u kunt vinden met ervaring holografische inhoud maken
     
  6. Beveilig uw stand vroeg
    Begin zo vroeg mogelijk met het boeken van uw relevante beurzen, dit geeft u het voordeel om betere stands te krijgen, omdat de laatste meestal degenen zijn met weinig ruimte, verlichting, weinig voetgangers etc. U moet ook bereid zijn om te investeren in grotere en centrale ruimtes van het evenement, omdat dit meestal de plaatsen zijn waar je in het middelpunt van de belangstelling kunt staan. Dit helpt je om je holografische ervaring op een centrale en strategische locatie goed te monteren.Je moet je stand ook visueel aantrekkelijk maken, want tussen alle gangpaden van standen heb je slechts seconden om de aandacht van je publiek te trekken.De stand moet gedrukte materialen zoals banners, flyers en merklogo’s hebben. Het Hologram en traditionele marketingmaterialen alles moet synchroon lopen om uw stand te laten opvallen
  7. Leadgeneratie goed gedaan
    Als je alles goed hebt gedaan, van het plannen van het hologram tot het presenteren ervan, moet je je voorbereiden op hordes klanten die je kant op komen. Het bijhouden van leads en contactgegevens kan moeilijk zijn om te doen op een beursevenement. Er is veel lawaai, tientallen gezichten en talloze gesprekken gaande. Het is mogelijk dat een aantal geweldige leads wegkomen. Natuurlijk kun je visitekaartjes verzamelen, maar het is moeilijk om iemand te bereiken die je je niet herinnert. In plaats van de fishbowl-aanpak te gebruiken, deze apps in combinatie met uw holografische branding helpen u leads vast te leggen, contactgegevens te organiseren en de basis te leggen voor toekomstige interacties.

Hier zijn 3 geweldige apps voor het vastleggen van leads op beurzen:

QUICKTAPSURVEY
iOS, Android, $ 0- $ 99 / maand

Met Quick Tap Survey kunt u enquêtes maken die leuk en gemakkelijk in te vullen zijn. Hoewel de enquêtes kunnen worden gebruikt om elk type gegevens te verzamelen, zijn ze het meest nuttig voor het verzamelen van feedback, kwalificerende leads en het verzamelen van contactgegevens. De app kan offline worden gebruikt ook handig als je geen goede wifi-verbinding hebt.

LEADATURE
iOS-, Android-, Prime / Express-abonnementen

Leadature is uiterst nuttig wanneer u aan een beursevenement werkt. De app legt leads vast en kwalificeert ze door de verkooppijplijn. Met de mogelijkheid om visitekaartjes te scannen, e-mails naar klanten te verzenden en realtime statistieken te krijgen, is dit er één app die u niet wilt missen. Gebruik de gratis demo om de marketingwaarde van uw beurzen beter te bepalen.

iCapture
iOS, Android, $ 10- $ 25 / maand

iCapture kan worden gebruikt door kleine bedrijven en grote bedrijven. Met de app kunt u aangepaste enquêtes instellen om waardevolle feedback te krijgen, hoewel u het alleen kunt gebruiken om contactgegevens vast te leggen en een lijst samen te stellen. Als u aangepaste enquêtes maakt, kunt u deze aanpassen zodat ze overeenkomen met de visuele identiteit van uw merk. iCapture werkt offline en laat u contactgegevens doorsturen naar populaire e-mailservices zoals MailChimp of Constant Contact.

Als u deze bruikbare stappen toepast tegen de tijd dat uw volgende beursevenement rondrolt, bent u bereid uw publiek te verblinden met merkhologrammen en snel leads vast te leggen en te kwalificeren.